Dissabte 30 a les 19 h
Taller sobre la menopausa: El camí de deixar de ser cícliques. Com transitar el climateri i la menopausa de manera conscient
La idea del taller és agafar perspectiva i conèixer com es vivia aquest trànsit entre la vida cíclica i la vida lineal, en altres temps i altres cultures i com el capitalisme i el patriarcat ens ha distorcionat aquesta etapa natural de les dones.
Reflexionarem i compartirem inquietuds, dubtes, remeis i tot allò per viure un climateri i una menopausa amb consciència salut i alegria!
Taller de 19 a 20:30 h
Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia.
Aquest taller se celebra dins la 5a edició del festival Coworkfest rural
La idea del taller és agafar perspectiva i conèixer com es vivia aquest trànsit entre la vida cíclica i la vida lineal, en altres temps i altres cultures i com el capitalisme i el patriarcat ens ha distorcionat aquesta etapa natural de les dones.
Reflexionarem i compartirem inquietuds, dubtes, remeis i tot allò per viure un climateri i una menopausa amb consciència salut i alegria!
Taller de 19 a 20:30 h
Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia.
Aquest taller se celebra dins la 5a edició del festival Coworkfest rural
*Aquesta activitat ja ha passat
Pau Simon i Udina. Instructora de ioga terapèutic i oncològic, psicòloga, facilitadora de cercles de dones i de respiració conscient terapèutica.
Especialitzada en acompanyament a dones en l’etapa del climateri per una banda, i persones amb processos de càncer, per altra.
Combina una formació acadèmica sòlida, experiència docent i una trajectòria vital marcada pel meu propi procés oncològic que va ser la porta per connectar amb la seva feminitat i que dóna profunditat, empatia i autenticitat a la seva pràctica.
Facilita grups, sessions individuals i formació especialitzada per a professionals i estudiants de ioga terapèutic.
https://lledonerlab.org
https://www.instagram.com/lledonerlab
https://www.instagram.com/pausimoncoach